Aangepaste regelgeving levering en afhaling

UPDATE JUNI 2021:

Afgelopen Covid jaar zorgde voor een bijzonder chaotische seizoensstart met heel veel misvattingen waarvoor we ons oprecht excuseren.

In vol begrip dat een uitzonderlijke situatie uitzonderlijke maatregelen vergt met een blik op de toekomst hierbij de belangrijkste wijzigingen in onze actuele wijze van werken:

  • Reguliere klanten bestellen via onze website om het order voor hun levering door te geven. (blijft de enige weg) Leveringen gebeuren door een aangepaste werkwijze sinds 1 April opnieuw super snel met de overgrote meerderheid van bestellingen geleverd binnen de 24 u nadat ze bij ons vertrekken.
  • We focussen op producten met heel beperkte leveringsproblemen hoofdzakelijk betrokken via een korte-keten principe voor maximale transparantie rond kwaliteit. 
  • Vanaf 1/4 hebben we een succesvolle toonbankwerking. U kan tot de dag ervoor een melding maken dat u langskomt zodat we de aganda Covidgewijs kunnen checken. U hoeft via die weg geen bestelling op voorhand door te geven, een medewerker staat gedurende uw bezoek ter berschikking om al uw vragen rond assortiment, leveringen en administratieve zaken onmiddellijk op punt te zetten. 
  • Naast dit afhaalsysteem is er ook mogelijkheid voor reguliere klanten om hun bestelling op voorhand digitaal in te geven en van zodra melding contactloos kunnnen afhalen 7/7 24/24
  • Leveringsproblematieken of productproblematieken worden enkel nog in een globale aanschouwing besproken. Het is belangrijk dat de globale context goed onder ogen wordt genomen om tijdverlies in communicatie rond losstaande puntjes te vermijden. 

WERKWIJZE PERIODE COVID:

Cowi is operationeel. Net als bij u, dienen we ook intern rekening te houden met de nodige maatregelen. Hierdoor proberen we een goed evenwicht te vinden tussen de veiligheidsrichtlijnen voor ons aller gezondheid en de gebruikelijke flexibiliteit. Deze processen zorgen onvermijdelijk voor vertraging. Wij rekenen op uw begrip hiervoor.